söndag 16 december 2007

resan har bara börjat

Nu håller jag på att sätta punkt inför årsslutet och det är en skön känsla av frihet när en massa projekt avslutas och jag KAN vila i det i lugn och ro!

I 30 år arbetade jag som fotograf och för två år sen opererades jag för bröstcancer.
Jag hamnade då i ett av livets många vägskäl och litade än en gång på mina närstående Jonathan, Ted, Frida, Klara, Johanna, Pontus, Karin, Mekki, Martin, Floppen och Tomas och min magkänsla!

Jag bytte riktining!

Idag har jag akademiska poäng i kommunikationsteori, ekonomi, ledarskap, sociala medier, retorik, konsumentbeteende, bildprogram och marknadsföring! Det är ganska häftig resa jag har gjort och jag är stolt över mig själv!

Fatta hur stort det här är för mig, och det är bara början på resan........

2 kommentarer:

Monitoreo DGSU sa...

Video embed from YouTube to Blogger...

Ha det bra!

Anonym sa...

Det e power i dig, det e en sak som e säker :)
vad tror du om att byta ut first class mot en egen community för GI, eller hela instutionen??