söndag 2 december 2007

giicod

Min blogg är en av uppgifterna i momentet i en världsunik kurs där vi ska utreda individens roll i sociala medier. Genom i första hand praktiska och tillämpade experiment (kursuppdrag) i Internet och i andra hand genom litteraturundervisning ska vi undersöka Internet och dess roll som socialt media.

Jag är student på GI - Grafiska Projektledarprogrammet, Institutionen för Reklam och PR, Stockholms universitet och vill du veta mer om kursen är du välkommen att besöka giicod
som är vår wiki på Internet.

Jag har startat en egen wiki, www.kommunilationen.pbwiki.com, är med på facebook (sök på mitt namn Susanne Lindahl) och har den här bloggen. Jag läser boken Muntlig och skriftlig kultur som är skriven av Walter J. Ong och den kommer jag bl a att blogga om.

Så välkommen att följa mitt arbete!

Inga kommentarer: