fredag 10 juli 2009

Jan Cederquist

Det är med sorg i hjärtat som jag skriver det här...

En av de personer som jag hade förmånen att ha som föreläsare och lärare under min utbildning på GI har gått bort, gått ur tiden, lämnat det här livet, kastat in handduken...
Jan Cederquist gjorde ett starkt intryck på mig med sin underfundiga humor och sina intelligenta reflektioner om livet och inte minst de insiktsfulla tankarna och reflektioner om slumpens inverkan på hur saker och ting utvecklar sig...

Jag reflekterar över hur Jan själv skulle beskriva tillståndet, död...
För mig är Jan fortfarande i allra högsta grad levande eftersom han gjort ett avtryck i mitt medvetande och påverkar mig i mitt förhållningssätt till livet.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.