fredag 12 juni 2009

Diplom.
Nu har jag fått mitt diplom från GI – Graphic Management Program - Institutionen för reklam och PR vid Stockholms universitet och lägger två år av hårda studier bakom mig och ger mig ut på nya äventyr. De ämnen som jag trivdes bäst med under utbildningen var kommunikation och marknadskommunikation, konsumentbeteende, grafisk produktion, ledarskap och sociala medier.

Karriärmål.
I förra veckan var på ett seminarium på AF Kultur och fick tips om hur man skriver ett bra CV och nu är jag på gång att ge mig till känna på arbetsmarknaden!

Alla förslag tas emot med tacksamhet.

Med min bakgrund som frilansfotograf och förtroendevald i den fackliga kultursektorn är det naturligt att gå vidare och fördjupa mig i den kreativa världen som kan vara en reklambyrå, en informationsavdelning, en strategisk varumärkesbyrå…
Mitt mål är att jobba som produktionsledare, projektledare, strateg eller kommunikatör på ett företag där jag får använda mina tidigare erfarenheter i kombination med den nyss avslutade utbildningen. Jag vill arbeta med kommunikation på ett strategiskt plan med människan i fokus där jag får användning av min kreativa, analytiska och sociala förmåga.

Så önska mig nu lycka till och kom gärna med jobbförslag...

1 kommentar:

Richard Gatarski sa...

Stort grattis och lycka till!